Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat I: ”Konwersja: klucz do sukcesu biznesu w internecie”

Sławomir Borowy – specjalista od e-marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w sektorze B2B. Współpracuje zarówno ze dużymi, rozpoznawalnymi markami, jak również mniejszymi firmami o lokalnym zasięgu. Prowadzi agencję marketingową Asante, działa też w zespole katowickiej agencji 4people. Od 4 lat aktywnie działa jako szkoleniowiec i prezenter – prowadził wykłady na konferencjach SilesiaSEM i Festiwal SEO, szkolenia zamknięte z zakresu e-marketingu dla menadżerów, a nawet warsztaty z podstaw obsługi komputera i internetu dla nauczycieli w kenijskiej Kiberze. Po godzinach uprawia e-sport, ale też biega, roweruje i zwiedza świat.

Temat: ”Konwersja: klucz do sukcesu biznesu w internecie”

Grupa docelowa:

Pracownicy działów marketingu, mikroprzedsiębiorcy (ze wskazaniem na firmy działające w branży e-commerce), samodzielni specjaliści.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób zarządzających firmowymi stronami internetowymi lub odpowiedzialnymi za sprzedaż w kanałach on-line.

Termin: 11.10.2017r.

Czas: 10:00 – 16:00

Rejestracja

WAŻNE! PROSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ LAPTOPA. Jeśli prowadzicie serwis, dobrze będzie mieć pod ręką komputer i zajrzeć do siebie jak to działa.

Miejsce: Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego ul. Powstańców 34, Katowice – sala 205

Program

MODUŁ  I:Wstęp do analityki internetowej (godz. 10.00 – 12:00)

  1. Co możemy zyskać analizując ruch online w działaniach biznesowych?
  2. Dobór narzędzi analitycznych
  3. Podstawy pracy z narzędziem Google Analytics

PRZERWA KAWOWA, godz. 12:00 – 12:15

MODUŁ  II: Konwersja, jako klucz do e-sukcesu (godz. 12:15 – 14:30)

  1. Świadome określanie celów biznesowych dla działań on-line
  2. Przykłady złych i niedopasowanych do biznesu celów.
  3. Podstawy atrybucji konwersji

LUNCH, godz. 14:30 – 14:45 

MODUŁ  III – Konfiguracja konwersji w Google Analytics (godz. 14:45 – 16:00)

  1. Konfiguracja celów w GA
  2. Oznaczanie (tagowanie) linków w kampaniach
  3. Wprowadzenie do modułu e-commerce w Google Analytics
  4. Inspiracje: inne narzędzia mierzące kluczowe wskaźniki biznesowe online.